tisdag 25 oktober 2011

Jag "kittar" mig =)

Hej vännen!
På fredag är det äntligen dags, som vi har väntat på den här kommande fredagen.
Dagen då vi ska ses, vi tar oss från London, Göteborg, Stockholm och Jönköping, bara för att ses. Acke och Åsa drog igång den här träffen för 2 månader sedan. Det gäller att vara ute i god tid när det gäller dessa förtjusande kvinnor med fulla kalendrar.
Kl 18.00 samling på Lydmar för drink, sedan vidare till BAR för middag. NICE!!!!

Sist när jag var uppe köpte jag mig en fin överdel som jag tänkte ha på mig, till den tänkte jag "kitta" mig med oranga detaljer.
Eller så blir det något helt annat=)Armband Orange
Jag ska verkligen njuta av Stockholm och mina vänner den här helgen, det ska fyllas på med energi och kärlek i mängder.
Vi ses tjejer!

1 kommentar: