måndag 3 oktober 2011

Ny doft!

Hej Hej!
För en tid sedan la jag in en härlig beställning av kosmetika till en vän som är flygvärdinna.
I dag kom min sista leverans, underbar doft från Biotherm, den doftar liksom ny duschad. det passar mig perfekt, det passar min kärlek bättre. han har lite svårt när det doftar för mycket. Risk för tant varning kallar han det... Själv bär han en super god doft från samma märke. Jag älskar när han spryar på sig , det är så manligt och härligt.
Jag beställde även lipglos, doft till mamma och lotion till oss.

BIOTHERM
LAIT CORPOREL CLEAN
WARM COTTON
EAU DE PARFUM

GOSH
LIGHT'N SHINE LIP GLAZE 3-PACKDe här lip glosset är underbart. Det är en spegel på sidan, när man tar av locket tänds en lampa så man ska kunna "glossa" i mörkret...Jag är besatt av lipgloss.....

Tjing så länge=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar