fredag 29 juli 2011

Sista semester dagen!

Jag vaknat upp inett varmt, disigt, blåsigt Jönköping.
Det känns bra att min sista semester dag kanske blir fin:) Vi får se vad vi ska hitta på. Jag känner mig trött i dag, lite ledsen nästan. Ingen större fara men det i finner sig en oro i min kropp.
För 2 veckor sedan höll vi på och julade på landet, det hände något i min arm efter det. Det värker och är svullet, funderar på att gå iväg och kolla upp det. Dennis tror det är en muskel som fått sig en omgång, jag själv tror det värsta så klart!!!
Trött på mig själv i dag, pallar inte med den här oron hela jäkla tiden....Bäst att kolla upp det så jag inte behöver vara på orolig hela tiden.

På måndag är det jobb igen, ska bli spännande att se vad hösten har att erbjuda? Hoppas på nya utmaningar.
Ha en toppen dag, njut av dagen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar