lördag 23 juli 2011

Efter underbara dagar!

Hej!
Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade er om hur vi har det.. Antar att ni förstår att vi har et underbart.
Vi har hunnit med att göra en massa roliga och mysiga saker. Härom kvällen bjöd mamma på oss alla på en underbar grekisk taverna, mums vad gott och härligt det var.
Efter tennis träningar i Grisslan har vi stannat och fikat på Bagarboden, ett besök man måste hinna med varje år. Det här med tennis skola har varit lite mycket för Viggo, har har gillat det men inte riktigt fixat 1 timme.
En dag regnade det hela dagen, då tog jag och ringde min landet kompis Tessan. Viggo och jag åkte över till henne och hennes två fina pojkar. Det blev fika, massa prat , skratt och middag. Underbar dag! Viggo kanske har fått sig sina egna landet kompisar. Lycka!

I går kväll var en magisk kväll. Vi gjorde vårt årliga besök på Knapp Karlsson, en underbar skärgårds idyll. Det är verkligen värt ett besök!

Nu tänkte jag bjuda er på en massa härliga bilder. Men nej, jag fick inte till det den här gången heller...

Efter underbara dagar åker vi vidare mot Degefors i morgon för att träffa underbara vänner.

Tjing så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar