lördag 16 juli 2011

Kusinvitamin.

Hur ofta träffar ni era kusiner?
Det tillhör inte min vardag att jag träffar mina kusiner. När jag var liten växte jag upp med dem, även fast alla är många år äldre än mig var det alltid något speciellt att vara tillsammans med dem.
Just precis som Viggo känner när han får vara med sina kusiner.
I dag kom min kusin Tina med hennes fina familj hit. Det är så mysigt att ha de här. 
Efter en härlig sovmorgon var det dags för mig att ta min andra spring tur för semestern. Om det var jobbigt? GALET! Men efteråt känns det bra. Jag söker fortfarade efter tjusningen med att springa, kommer jag någonsin att känna den? Nej jag tror inte det.
Vi har varit i Grissleham en sväng och strosat. Varje år är det Grisslehamnsdagen, då är det gårds loppisar och jippon. Trevligt. Mysigt.
Det har även varit match i dag på Stadsparkvallen. Undert att grabbarna klarade göra 3 mål och ta hem 3 otroligt viktiga poäng.  SKÖNT!!! Karro, lyckos dig som får en glad kapten på middag i kväll. Det blir väl bea?
Nu är det dags att sticka, det ropas på mig. Tjing så länge!

2 kommentarer:

  1. Vi hade en mycket glad och TRÖTT kapten här igår kväll. Vi gav honom ledigt från BEA-vispning och körde på en köpt variant. Naturligtvis saknade han er väldans mkt, jag har en bra bild på det =)
    Det gjorde jag också, du fattas mig vännen!

    (Siri ropade på Gucka hela matchen....)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Du fattas mig också vännen!
    Underbara Siri, när ska hon egentligen få träffa sin nya idol?
    Puss

    SvaraRadera