torsdag 21 juli 2011

Inne dag!

Godmorgon vänner!
I dag blir vi inne, det spö regnar här. Viggo valde att inte gå på tennisen i morse, jag gillar inte mina regn byxor mamma. Det var så han uttryckte sig:)

Alla ljus är tända, kaffe koppen är full, vi har krypt ner i sängen och kollar sommarlovs morgon tillsammans mina lilla kille och jag. Tror det är skönt för honom att vara med mig ensam ibland. Att få vara liten, inte vara så duktig på allting och hänga med sina älskade kusiner hela tiden. Fick Viggo välja så skulle han vilja vara med sina kussar hela dagarna. Det finns inget bättre för honom. De är ju så snälla med honom, de lär honom massa saker och bus.
Får se vad den här dagen har att erbjuda?
Jag ska i alla fall kolla upp om vi ska ta oss till våra fina vänner i Degefors, vill jubså gärna träffa deras lilla Anton. Sen vill ju Viggo träffa sin fina vän Hugo och jag vill krama på dig Mia!

Stora kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar