torsdag 14 juli 2011

Max 10 år!

Tänk att min brors första kille i dag fyller 10 år! Bästa finaste Max, hoppas att du har haft en bra födelsedag.
Idag har vi firat Max hela dagen, fika, presenter, bad på utebad i Hallstavik, taco middag som sedan toppades med en ljuvlig tårta.
Vi har anlänt till landet Viggo och jag, det är härligt! Resan upp från Gränna gick toppen bra, junior somnade efter 7 minuter och sov hela vägen. Det blev en tyst resa, tur att vi köpte frukost från bästa bageriet i stan, Brunkebergs. Vi fick en super mysig resa ut till vårat paradis.

Just i dag på Max dag har min son gjort mig så stolt. På badet idag fick Viggo sitt första sim märke. För att klara av Baddaren ska man va under med huvudet 5 gånger, koka kaffe 5 gånger samt simma i 5 sekunder. Javisst klarade han det, jag var aldrig orolig, jag tvekade aldrig på att han inte skulle klara det.
Man kan ju inget annat än att sträcka på sig, Viggo du gör min dag varje dag. Det bästa för mig är att var med dig.
Nu ska vi kolla Kronprinsessans födelsedag.
Kram

3 kommentarer:

  1. En lika stolt Mormor, han är en delfin den killen. Max tog guldfisken på sin 10 Årsdag det var oxå kul o Ted lärde sig hoppa vilka killar Älskar dom. Kram o puss för en toppen dag.

    SvaraRadera
  2. Fina lilla Viggo, vilken baddare. Puss puss/Cissi

    SvaraRadera
  3. Duktigaste Viggo!
    Puss & kram från oss som saknar er här nere =))

    SvaraRadera