måndag 4 juli 2011

Negativitet!

JA, i dag känner jag mig verkligen negativ. 
Jag känner mig sur för att vädret inte vill visa sig från sin bästa sida, jag behöver SOL! Jag är i behov av att få fylla på med D vitaminer, fylla på med lata stunder i solen. Vem behöver inte det efter denna långa vinter.
Jag känner mig negativ för att det smärtar i nacke och käkar, jag vet att jag borde ta tag i det. Varför är det så svårt för mig att prioritera mig själv. Jag behöver någon som peppar mig, som ser till att jag kommer i väg, någon som kanske bokar en tid åt mig eller kanske bara kommer hem med lite blommor i bland... 
Jag har också just den där obehagliga känslan i kroppen när det är match. 
Du som känner mig vet exakt vad det är jag inte gillar. 

Det kan också bero på att huset varit fullt av människor sista tiden, nu är det bara vi i gen.
Kanske är jag påverkad av det, kanske är det för att jag har semester och vill ha sommar. Kanske är det för att jag alltid förväntar mig för mycket, att jag alltid ligger steget före och önskar att det var jag som låg steget efter i bland. 

Nu ska Viggo och jag snart åka i väg ner på stan och fixa med lite grejer. Viggo vill mest bara vara hemma och inte göra något som han själv uttryckt sig.

Vi får helt enkelt se hur dagen tar sig.
Bjuder på gamla bilder från vår gamla dator. Underbar tid att minnas!

  Viggos dop 2006!

 Viggo !

2 kommentarer:

  1. Å vad fina ni är!! Puss på er och njut av att bara vara ledig med din lilla kille... Solen kommer nog snart ska du se. ;)
    Puss.
    /Carolina.

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är, det var en underbar dag att minnas.Sötaste lilla Viggo med sin snutte som han fortfarande älskar, det var nog sommarens varmaste dag som dopet var på sol o glädje .Älskar er o ha nu en toppen semester kram från mamma mormor.

    SvaraRadera