måndag 27 juni 2011

Utan dator!

Hej vänner!
Jag är utan dator ett par dagar nu när Dennis är i väg på match. Därav att jag int ekunnat bjuda er på midsommar bilder eller inlägg.
Vi har verkligen haft en toppen helg, en helg full av glädje, nya upplevelser, nya människor och en massa härliga små killar. Viggo har verkligen träffat fina killar här, de kramas, de leker och framför allt de skrattar tillsammans.
Midasommarafton firades hos fam Lejonberger, det var sill, nubbe, lax, potatis, gräslökspanacotta, jordgubbstårta, grillat, vin, BUBBEL,dans runt midsommar stången ( som förövrigt Viggo och jag hjälpte till att klä i torsdags kväll.) Det var en kväll full av nya samtals ämnen för oss alla vuxna, vi delade med oss av våra olika liv. Spännande. Jag har verkligen blivit rik på olika vänner, olika liv och en massa nya människor här i Jönköping.
Det har inte verit lätt alla dagar, det har varit många gånger jag fått bita mig i tungan för att inte falla i gråt. Men jag har kämpat, ingen kan säga att jag inte kämpat för att få till det. Nu sitter vi här och har en massa goa nya vänner som göra att vi faktiskt har det riktigt bra.

Nu kommer snart mamma & Max, vi sk ahämta upp dem vid bussebn i eftermiddag. Viggo är med mig på jobbet i dag, han har gått på sommarledighet. Han är så förväntansfull, han längtar så mycke efter att få vara med Max i flera dagar.

I kväll smäller det i Sundsvall, Dempa är uppe och gör norrland otryggt! HA! Jag hoppas på innerligta tt han ska få sätta dit den i kväll, att han får smälla på en riktig rökare.
Håll era tummar för en grön/vit seger i kväll.
Kolla in det här =)
http://www.j-sodra.se/web/SodraTV.aspx

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar