onsdag 15 juni 2011

Jag säger GRATTIS.

I dag käraste äldsta vän är det din dag, en dag som jag hoppas du blir ordentligt firad på.
I går fyllde din lilla princessa år och i dag du, vilken upplevelse det måste ha varit förra året när Amy kom i din fam.
Carolina, du är min äldsta vän, dig har jag en massa minnen med. Vi har verkligen upplevt det mesta tillsammans, vi har skrattat och gråtit, slagits och kramats många gånger.
Du är en en vän med stort hjärta, du har verkligen funnits här för mig under det här året när det varit tufft med flytten.
Jag uppskattar att ni varit hos oss och jag vet att ni kommer att komma igen!
Nu önskar jag dig den bästa födelsedagen!
Massor med kramar från mig.

Till alla er andra skickar jag massor med energi och kärlek=)

1 kommentar:

  1. Tack, min älskade vän. Är så glad att ha dig i mitt liv och som vän. Tänk vad åren går fort och så mkt som vi har gått igenom och upplevt tillsammans. Du är så fin och betyder så mkt för mig. Jag har haft en toppendag och den blev bara bättre när jag läste vad du har skrivit. Massor med pussar och kramar till dig min kära vän. Krama om din lilla familj oxå!!

    SvaraRadera