onsdag 29 juni 2011

Sommar!

Underbara varma härliga Sommar, nu är du här.
Försök att stanna ett tag nu så vi får fylla på våra kroppar som skriker efter D-vitaminer. Våra bleka skin som nu ska få en gyllenbrun varm färg, VI behöver dig efter en kall och snörik vinter.
Jag vaknade av klockan vid 07, ingen var vaken, Viggo hade inte kommit in, solen värmde vårt sovrum.
Jag somnade om!
Vaknade igen vid 08.00, sammam känsla, ingen var vaken.

Uppe först, det var rätt skönt måste jag säga. Max var vaken i för sig, vi mötets i trappen. Ni må tro att Viggo blev glad när Max väckte honom.

Nu sitter jag här på kansliet, solen gassar och jag vill bara tillbaka hem. Gänget ska i dag bege sig till Rosenlundsbadet för hopptorn och poolbad.

 

Hoppas att du får en strålande dag! För oss börjar nedräkningen tills tedddi peddi muffin och pappa kommer.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar