tisdag 28 juni 2011

30 graders värme och gassande sol...

Solen värmer verkligen just nu, det är klar blå himmel och jag vill bara vara ledig. Mamma, Dennis, Max & Viggo är uppe i Axamo och gottar sig i det ljuvliga vädret. Jag vill också!

I går hämtade vi mamma och max vid bussen, det var verkligen ett kärt återseende. Max sprang emot oss med öppna armar och ett stort smile på läpparna. Han var glad. Lycklig. Han hade längtat efte ross, det kände vi. Som vi hade längtat efter de med, hela dagen frågade Viggo mig när de skulle komma.
Det blev glass på piren, så härligt!

Den här veckan ska verkligen bli bra, vi har massor med saker att se fram emot. Eventuellt kommer det att bli lite si sådär med skrivandet, men jag sk aförsöka att uppdatera er så mycket som möjligt.

Hoppas att du komme rut i solen snart och får njuta!
Nu ska jag sticka på lunchdate med Sara.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar