tisdag 21 juni 2011

Nackspärr..

I morse vaknade jag av en fruktansvörd nackspärr som under de senaste fagarna har för flyttat sig runt i min rygg. Nu sitter den på höger sida, den spänner så jag kisar med ögonen. AJ AJ Aj , jag vill inte lida av den här smärtan som så ofta drabbar mig.
Jag vet att det är upp till mig att boka en tid hos en naprapat, jag borde boka in mig ett halvår framöver så jag får med ordentlig genom körare och behandling.  Skulle jag bara få bort ett par kilon på en viss plats så tror jag att detta skulle försvinna. Vilken kropp klarar av att bära rutn på 4 mjöklpaket?

Strunt i det nu för jag är lycklig ändå! Jag är lyckligt lottad i livet som får ha en fin familj och fina vänner runt omkring mig. Jag är lycklig för att Mickis är här och för att snart kommer mamma ner en hel vecka. det ska bli underbart att ha henne här så länge, att få visa henne hur fint vi har det här nere.

Vi hörs!
KRAM

2 kommentarer:

  1. ... å pappa...
    skrivs sällan om honom??!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskade Johanna snart kommer Max o jag, då skall vi fixa till det mesta mysa o ha kul jag längtar så.Kram Kram från mamma.

    SvaraRadera