tisdag 14 juni 2011

I dag!

Så har det blivit kväll!
Jag känner mig lite låg och nedstämd så här på kvällen... I bland känns det rätt och i bland fel, idag blev det fel.
Nu släpper jag det och tänker att det är svårt att alltid göra rätt, det är nästan omöjligt.

Vi startade den deppiga morgonen med ett härligt frukost möte på hotel Viktoria, det var toppen att få prata av sig lite. Att ventilera är alltid bra, vissa saker måste upp till ytan.

Härom dagen skickade jag i väg ett intressant mail till en intressant person. I går fick jag svar och nu väntar jag på en återkoppling efter styrelse mötet i kväll. Ämnet är ; utsatta barn! Återkommer så fort jag vet mer, jag hoppas på förändring.

Vill passa på att Gratta söta rara lilla Amy som i dag fyller 1 år! Stor kram till familjen Carolina, Stefan & Winston som är så fina.



Nu är det dags att krypa ner, vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar