fredag 10 juni 2011

Blandat!

Hej, efter en paus är jag nu tillbaka, jag har endel att dela med mig till er.
Måste bara börja berätta för er att jag fick en härlig " aha upplevelse" allderles nyss när jag öppnade upp för att lägga in ett inlägg. Då till min förvåning har jag fått en kommentar från en okänd läsare. WOW jag blev så glad, tänk att någon som inte känner mig läser vad jag skriver, att de sen tycker om det är ju alldeles underbart. TACK till dig!

Vi fick post från Erik igår, han hade skickat ett kort med alla landslags "grabbarnas" autografer adresserat till Viggo. Han blev så glad, satte på sig kavajen och sprang till dagis... Tack Erik, du är bäst!

De senaste dagarna har det varit rätt så trist väder här nere i Vätterbyggde, det är ca 13 grader och regn idag. Jag kan inget annat äna tt få lit ei ont i kroppen och känna med ALLA studenter som i dag har sitt livs dag! Den förväntan man har inför just den här dagen är total, total lycka och rädsla..
Jag minns det så väl, tror faktiskt aldrig att den dagen kommer försvinna från ögonlocken. LYCKA!

I dag har min käraste Fanny skol avslutning, jag önskar ajg kunde stå på hennes skolgård med en bukett rosa rosor och sedan ta henne på värsta bakelse kalaset =)
I dag är jag extra stolt Gudmor till Fanny, i dag vet jag att hon känner lycka för att ha sommarlov. Hon om någon är verkligen värd det. I april tog hon det otroligt modiga steget att byta högstadieskola, hon lämnade sin trygghet med alla vänner och ovänner för att kasta sig in i en ny stark grupp ungdomar.
Jag hade inte gjort det, hade du?
Men oj så nöjd hon är, hon har fått så mycket beröm från lärare och vänner.
FANNY, du är bäst! Jag älskar dig min fina tjej!

  

Hoppas Maja att din dag också blir fin! PUSS mina fina tjejer!

1 kommentar:

  1. Du måste vara full av kärlek som kan skriva så fint om alla o till alla, det var så härligt att hinna se dig o få några kramar i dag älskar dig så av hela mitt hjärta. Hoppas nu att du får en kul o bra kväll många kramisar från mamma på lander.

    SvaraRadera