söndag 12 juni 2011

Till er!

I Stockholm är jag född, där har jag min familj, och jag hittar nästan över allt, men Stockholm har blivit....

Efter en toppen helg full av det mesta och det bästa sitter jag nu hemma i min soffa med ett stort leende på läpparna. Jag är glad för att jag varit upp på besök, jag är full av energi, jag tänker på helgen och ler. Men jag är lyckligast av att vara hemma, med min familj, men min Dennis och med vår kille som är det finaste jag vet.
Det började så bra med ett glas vin tillsammans med mamma och pappa på gården. De var så söta som väntade in mig innan de for ut till landet.
Kvällen startade med middag och vin på Museet tillsammans med Linda och en massa andra tjejer. Min kära vän hade bestämt att jag skulle få vara med en kväll i hennes liv. Jag kan lova dig att det gick i 100, vi hann med följande efter Museet.
Hotellet- varmt och klibbigt!
Bistron- Trångt men grymt trevligt, här skrattade vi mest. Här fick jag även veta att man var snyggare om man stod upp..
Rose- Här var det snål jopar så vi gick inte in..
F12 Terassen- Fram med visselpipan och armveven, nu kööööör viii!!!!!
Solidaritet- Vi gick så klart förbi kön, gick in gratis och kind pussades =) Ramlösa och skratt!

Efter denna kväll vandrade Linda och jag genom ett underbart människo fyllt Stockholm en varm sommar natt .




  Vi passerade "Mickans" favvishak!!!

Lördag och söndag bestod av att hänga med finaste Åsa och Iva, Micke, Alle, Max & Ted. 
Vi hade en riktig faster- Max & Ted kväll. Studsmatta, lekar, fotboll, kubb, nick tävlig och massor av skratt, TACK Max & Ted för att ni vill hänga med faster ett tag =) 





Jag avslutade med att pussa en en massor på fina Vera!

Nu ska jag krypa ner i sängen!
KRAM



1 kommentar:

  1. Vilken helg du fick han med det mesta massor av kul ,men det är alltid skönt att komma hem till dom käraste det lät bra o jag är så glad att du känner så massor av kramar från mamma.

    SvaraRadera