söndag 27 januari 2013

Vilken underbar dag!

I morse var vi uppe runt sju Mille, jag och kärleken. Det var super mysigt att sitta med ljus, kaffe, sovande baby och bara vi.
Viggo tig sov morgon, helt slut efter en dag full av skridsko åkning och lek med kusinerna.

Alla barn i området samlades på vår egen is bana på fm, så underbart härligt att vi har den så nära. Mille och jag tog oss en rask prommis ner till Cissi, härligt att vara så nära.
Jag hade kikat in på Zaras hemsida i veckan och sett att de hade sjukt bra REA, så mamma och jag tog en sväng till sickla.
Shoppade loss till hela familjen, alla fick sig en liten hög ;)

Vi avslutade denna härliga dag med ett bad för grabbarna Ö och sen somnade de gott i sina sängar.
Nu har vi kvalitets tid kärleken och jag ( läs sitter med varsin dator och surfar).... Bedrövligt att det har blivit så beroende framkallande det här med telefoner, iphones och datorer. Borde inför någon form av förbud, men hur?

Lite bilder är väl alltid skoj!



Farfar och Mille



Faster Rebecca och Mile



Kusin vitamin Amanda och Mille



Nu säger jag god natt med denna härliga krabat.




2 kommentarer:

  1. Naww kusinerna håller varann i handen :) ❤

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg ni har hafts vilka fina bilder kram från mamma mormor🍉

    SvaraRadera