lördag 5 januari 2013

Vår

I går var det vår i luften, Stockholm visade sig från sin ljuvligaste sida. Vi vågade oss ut i från vår borg alla fyra.
Prommisen gick till Viggos nya skola, det var dags att spana in hur det såg ut på skolgården.

Solen sken på oss, det var fågel kvitter i luften, Dennis kunde hålla om mig för världens finaste store bror körde vagnen.






Det här är väl KÄRLEK om något! En dag kommer jag att skriva om det som känns jobbigt , men lust nu lever vi i vår lycko borg.
Ni som känner mig vet att hela jag är full av oro, minsta lilla prick får mitt hjärta att hoppa och stressen kastas över mig.
Löjlig kan säkert endel tycka, men det är sån jag är. Självklart önskar jag att min personlighet var coolare!

Det är tidig morgon just nu, mina killar gör sig i ordning för Viggos första hockey träning i nya laget. Vi är så stolta över denna kille, han flyttas från kompisar och trygghet och än så länge går det kanon. Sen får vi se hur det blir när skolan börjar??? Det är min största oro för tillfället...

Ha en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar