tisdag 29 januari 2013

En dag till historien..

Hahahhahhaah!!!!
Ni kan inte tro att det är sant, jag fattar inte vad som hände?
I går pratade jag inte med min mamma på HELA dagen, vanligtvis pratar vi 3 gånger om dagen med varandra.
Undrar varför, undrar om du mamma tänkte på det också? Klart att du gjorde, jag vet att du tyckte det var konstigt att inte höra min röst:)

Gårdagen går alltså till historien, jag hoppas inte att det upprepar sig...

Puss mamma, jag älskar dig!



Mille och jag ska göra premiär med att hänga med mamma lediga väninnor idag. Det blir lunch hos Emma och Boston sedan en klassisk prommis. Elin och Elsa kommer också, snacka om lycka att ha sina vänner lediga samtidigt, det är bara att njuta.

Önskar dig en fin dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Det är klart att jag tänkte precis som du , vet ej varför det bilen så kram kram från Mamma , jag ringer dig nu❤

    SvaraRadera