måndag 21 januari 2013

Vilken ljuvlig känsla..

De av mina vänner som har två barn har försökt förklara för mig att det är magiskt att bli fyra.
Att ge sitt barn ett syskon är det finaste man kan göra, jag är lycklig att vi hade möjligheten att kunna göra det. Man vet ju aldrig vad som händer med kroppen med åren.
Jag förstod inte riktigt det där med att bli fyra? Inte ens när Mille kom förstod jag, för mig försvann min tid med Viggo. Jag som var van att vara med honom så mycket, helt plötsligt skulle jag ge min tid till någon annan.

I morse fick jag känna det, den ljuvliga känslan av att vara fyra.
Vi hade en underbart fin stund i sängen ihop alla fyra i morse.
Se bara på de här två finaste killarna, min kärlek till er är oändlig och mäktig.










Önskar dig en fin dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Ja, kärleken kan nog aldrig riktigt förklaras - den är bara stor! :) Vilka härliga bilder på era fina killar!! Stor kram. /Carolina R

    SvaraRadera