lördag 26 januari 2013

Kvalitets tid med Viggo

God morgon på dig vän!

Hämtade Viggo runt i 15 igår, packade in Mille och hockey trunken i bilen och åkte hem till mamma och pappa. Det är lite att fixa med när man ska ha med sig en massa saker och två barn.
Proppade Mille med mat och sen gick Viggo och jag ner till isen i Vasaparken.
Bara han och jag, det var länge sen bara vi gjorde något mysigt tillsammans. Även om det bara var en timme vi fick då var den väldigt värdefull för oss.
Att skratta tillsammans med Viggo är det bästa jag vet, se hur hans ögon lyser och hela han fylls med glädje det värmer i mitt hjärta.



Sen fick vi middag och mys hos bästa mamma och pappa, åh vad jag älskar att slänga nig ner i er soffa och känna er värme och trygghet.

Den här lilla killen håller mig vaken om natten. Inte för att han är vaken, han låter...
Tur du är så söt, nu ska vi bada.



Store bror är på hockey träning, sen blir det en härlig lördag tillsammans med Mickis, Richi, Amanda, Rebecka, Markus, Hampus och Linus.
Jihaaaa!!!
Förrästen så är jag grön i ansiktet, svart runt ögonen och brösten ömmar som bara den.... Vem sa att det bara var ljuvligt med spädbarn?

Ha en fin lördag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar