tisdag 22 januari 2013

Han växer

Mille min lilla kille!!
Var på BVC i morse, dags för vägning och mätning. Vilka underbara kvinnor det är som möter oss, varma trevliga, mjuka och fina. Det känns så bra i mig när en trygg kvinna tittar på mig och säger att min pojk är så fin, att han mår bra och följer sin kurva;)
Ska man egentligen bry sig så mycket om den? Nej kan ja tycka, bara barnet mår bra.
Men Mille han växer som bara den, i dag en månad och två dagar. 6120 kg och 61 lång, hjälp jag måste uppdatera han garderob..
Inte konstigt att pyjamasen kändes trång i natt, det var ju ändå stl 56...

Men det är ju inte konstigt att man växer när man ligger såhär större delen av sin vakna tid.




I dag är det inne dag för oss, kylan är inte bra för de här små lungorna. Mjukisar på och förhoppningsvis 3 timmars sömn för Mille så jag kan se en film.

Ha en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar