måndag 23 januari 2012

Prommis

Efter en bra dag på jobbet ska jag i kväll ta en prommis med min kära vän. Snacka snacka och snacka en massa är just vad vi ska göra.
Som om vi inte fick nog med det i lördags på hennes möhippa...
Det var en underbar dag med magiska tjejer. Att få en heldag med massor av brudar var just vad jag behövde. Nya tjejer jag aldrig träffat och sen Sara och Malin så klart.
Jag är så otroligt tacksam för er fina vänskap, jag behöver er verkligen när jag inte har mina brudar nära:( Saknar er tok mycket mina kära vänner.
Önskar ibland att ni kunde komma ber flera stycken och få träffa de här fina tjejerna jag fått chansen att lära känna. Hoppas att det kommer en dag då vi kan ha en hej dundrande tjej fest.







Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar