tisdag 17 januari 2012

Att leva upp till..

Jag har tänkt på att det är inte alltid så lätt att vara den där perfekta människan, vännen, mamma och sambo.
Att alltid veta hur man ska bete sig, läsa av, känna av och inte säga fel saker eller göra fel saker.

I går var jag trött, irriterad, lite ledsen. Jag var lite grinig hemma och tyckte Dennis skulle just känna av mig. Det är fasen inte lätt. Det är ens skyldighet som vän, älskade, mamma... Annars har man ingen chans att vara den där man vill vara som anhörig.
Sista dagarna har jag känner mycket glädje med en vän hemma, en som sökt kärleken ett tag men inte riktigt funnit den. Men nu, nu ni är hon kär och galen, det värmer i mitt hjärta.

Många av mina tankar går också till min äldsta vän Tessan som fått sin lilla flicka Anny. Söta lilla flicka, det ska bli mysigt att ses.

Skickar även en hel hög energi till
dig Åsa som är hemma med sjukt barn och fixar allt så grymt bra.

Har en del att stå i framöver, känns lite stressigt, men roligt. Vin får se hur det blir?

Nu ska jag in på jobbet:)

Ha en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar