torsdag 19 januari 2012

Jag vill bara tjura...

Nu har vi hela familjen varit febriga, hängiga, hostiga och riktigt risiga i 3 veckor. Energin i familjen börjar att ta slut nu, vi vill inte höra en hostning till, vi vill inte titta på varandra och känna paniken över att hostan från hell aldrig försvinner.
Vi vill vara glada, vara fulla av energi och få sova ordentligt på nätterna. Vi är vakna halva nätterna och lyssnar, byter lakarn, grubblar, somnar, vaknar och försöker somna om igen.

Jag är så less på det här nu att jag bara vill tjura! Ge mig energi, kraft, sömn och glädje tillbaka. Just nu är jag ingen bra mamma, sambo eller vän. Det jag lägger min lilla energi jag har på är mitt nya jobb. Det känns skoj, jag är glad att jag har ett jobb att gå till som känns skoj, där det finns massor av härliga kollegor.

Nu måste vi sussa.

Sov så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Krya på er!! Massor med styrke-kramar till er!! /Carolina R.

    SvaraRadera