måndag 9 januari 2012

Mitt nya jobb!

I dag var första dagen, nervöst.
Låg hela natten och väntade på att klockan skulle ring 06.30, ville ju inte försova mig.
Stämplade in kl 08.00, träffade upp tjejen jag ska "vicka" för på EM Möbler. Super go tjej som proppat mig med information hela dagen.
Kontoret består av ca 30 anställda, blandad kompott av gammalt & nytt, man & kvinna, alla verkar super trevliga.

Min tjänst är en blandning av receptionist och back up till ekonomi avdelning. Svara i telefon, ta emot kunder, fixa och trixa, finnas till för kontoret och hjälpa till där det behövs.
Jag tror det kommer bli bra, känns som det kommer att passa min personlighet. Hoppas bara att utmaningarna knakar på dörren och att jag behärskar all fakturering =) Klart att jag gör!

Min vidriga hosta håller i sig, pallar jag en natt till i soffan utan sömn? Jag tvivlar....

Dennis är i full gång med träning nu, inget mer lilla på latsidan och pilla navel ludd. Ny tränare och en hel hög nya spelare. Ni kan läsa om den ny truppen och storsatsningen här. Vi ser fram emot ett riktigt roligt år, full fart från start till mål, mycket folk på en gungande sjungande  Stadsparksvall.
För er som är södraiter och kikar in här lie då och då så får ni gärna ställa frågor till kapten Östlundh här. Missa för guds skull inte matchen mot HFF i Elmia hallen 4/2.

Mamma, tack för världens finaste sms. Jag älskar dig så mycket, du är mitt allt.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar