söndag 8 januari 2012

Förbättring & jäkligt less!!!

Vi hade hoppats på att vara friska i dag. Men icke sa Nicke! Inte ska man få känna någon förbättring inte, nej straffa mig bara nu när jag ändå ska börja på nytt jobb... Det finns inte tid för det här nu. Spelar ju ingen roll hur mycket slem lösande man klunkar i sig, eller hur mycket C-vitamin man proppar i sig. Jag ger upp och överlämnar mig själv till min sista liv lina, HOPPET!!! För övrigt så börjar familjen att tröttna på varandra här hemma, det små tjafsas och gnabbs en hel del. Viggo klättrar på väggarna och vill bara leka med någon kompis. Men han är ju inte 100 han heller och föra över baciller är inte vår grej. Då plockade vi fram jul klappen från bästa momo och moffa. Världen bästa göraavmedenergi present:) Tack! Jag kan inte lägga ut inlägget med bilder, något är fel med anslutningen.. Återkommer. Må så gott! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar