måndag 4 februari 2013

Måndag- igen

Så var helgen slut- igen.. Det går alldeles för fort, även fast jag är hemma på dagarna så njuter jag av helgen.
Att göra saker tillsammans med familjen är så härligt.
I fredags kom Max hit efter skolan och hängde med oss, senare på kvällen kom även Micke över. Underbart att få massa tid med de, ibland är det viktigt att inte vara alla på samma gång.
Vi fick massor av tid att snacka, det är härligt att ha honom nära. Max mös ordentligt med Mille, Viggo blev avis och tröttnade på oss, han stack iväg till kompisar.



Lördagen bjöd på hockey träning, kalas strålande väder och häng med härliga grannar. Vilken otrolig tur att vi har Tina och Johan två trappor upp, barnen har skoj och vi med.

Söndagen chockade oss och bjöd även den på magiskt väder. Solen gassade, ett par minus och is i Vasaparken.
Jag bjuder på den här bilden, man får nämligen inte åka skridskor utan hjälm..






För första gången sedan Mille kom var vi bara Dennis, Johanna och Viggo för ett par timmar. Konstig känsla men också alldeles underbar.
Mamma och pappa hängde med Mille när vi andra träffade upp Linda, Henke, Cissi, Mackan och Vera och tog en tidig middag på Allstars. Härlig sport bar som Henke driver.
Tänk att kunna mötas upp med dessa härliga vänner vilken dag jag vill, shit vad jag har saknat det här.
Mille hade det toppen, han hade skrattat med morfar och varit på glatt humör.



I dag tänker jag extra mycket på mina gamla kollegor på EM, önskar jag kunde vara där med er och fylla er med energi idag.

Nu ska jag ta en tredje kopp kaffe, nätterna med få tinnars sömn tar kol på mig. Jag vet att ni tänker, men hallå så är det att ha små barn!!!! Men nej, jag tycker inte det är okey!:)




Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar