tisdag 5 februari 2013

Bra dag-check!

Riktigt bra dag måste jag säga, Mille sussade gott inatt så ja kände mig rätt så pigg i morse.
Tisdag= prommis med tjejerna, i dag tog vi Hornbergs strand, mötte Polly i Karlberg och lyckade med en ute fika under filtar och infra värme.
Vilken smart idé, infra värme så mammor med vagnar kan sitta ute. Garanterat att man kommer tillbaka, vi kommer absolut att göra det.



Tack för en härlig dag vänner!

Hämtade stora killen, tog med Loke hem. Nu har de ätit och kollar Ninjago film, rätt så härligt att höra de där inne.

Kärleken jobbar sent, jag längtar redan efter honom. Vet inte riktigt vad jag tycker om det här med att jobba kväll? Men det är ett jobb och det är ett måste.

Var ju på BVC igår, tror kvinnorna där är i chock. Hur kan han redan vara så stor?
Jag kände mig lite deppig när jag gick därifrån, tur att mamma och pappa redan låg steget före mig och var påväg till oss:) Tack.
Inga större planer mer denna vecka, känns skönt.
Längtar till i morgon kväll när det är Sverige-Argentina, heja heja!!



Önskar dig en bra kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar