tisdag 12 februari 2013

Amnings kudde

Vilken fröjd att använda amnings kudde, jag trodde inte det skulle fungera för mig. Eller kanske snarare att jag inte behövde det, men OJ vad jag behövde det!!!
Min kära vän och trogna läsare Carolina var förbi med sin gamla som jag fått låna ( fick även lite annat smått och gott att låna ) och det är jag så glad för.
Om du inte använt det så kan jag varmt rekommenderar det, man spar smärta i nacke och rygg.
Apropå smärta så måste jag ta tag i att börja med bål träning, jag behöver verkligen stärka upp igen.... Får bli plankan!!!

Man kan även använda kudden som säng, se på den här lilla kille.
Han har sovit sedan kl 16 så jag förväntat mig lite uppesittar kväll!



Tisdag- tjej lunch och en massa snack. Vi har även sagt att vi ska försöka få till en promenad i samband med denna träff. I dag blev den inte så lång, vi hade så mycket att avhandla.

Mille och jag bjöd på tomat soppa med hem bakat bröd.



Det är semel dagen i dag, självklart avslutade vi fikat med semlor. Dock inte såhär stora som de hade på TV4 i morse.



Nu måste jag nog försöka sussa om jag ska överleva natten..

Sov så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar