torsdag 18 oktober 2012

WELEDA

Vad vore livet som gravid utan Weledas massage olja!
Det är något visst med den här lukten, minnena från graviditeten med Viggo väcks till liv.
Att lägga sig i sängen, tända lite ljus, slappna av och smörja magen med den hör oljan är så skönt. Det är avkoppling, jag får kontakt med fjärilen på något vis.

Nu sitter mamma , pappa och Max i bilen påvägen ner till oss. Jag är så lycklig för det, men en liten kille här bredvid mig är nog lyckligare. Han längtar så efter sina kusiner och nu är en här i morgon när han vaknar. Lyckan är total!!
I morgon är jag ledig, så behövligt efter en vecka med rätt så mycket smärta i kroppen.
Det börjar kännas att det inte är så långt kvar nu, magen är tung och fogarna luckras upp inför förlossningen..
Jag läste min journal från förra gången i kväll, tårarna rann och känslan kom tillbaka. Är så glad att jag får så bra hjälp med förberedelse, terapeut, aurora samtal och mental förberedelse är nog det som gäller för mig.
Men jag ska fixa det här!!!



Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Klart du gör snygging!!! Du är bäst. Ha en toppen helg och hälsa. Puss och kram / Carolina R

    SvaraRadera