fredag 12 oktober 2012

Att sitta i ett väntrum...

Fastat sedan 21.00 i går, magen kurrar och läpparna är torra:(
I dag sitter jag i väntrummet på vårdcentralen och gör en socker belastnings kontroll.
Blod prov, dricka socker lösning och nu vänta i 2 timmar för att sedan ta nästa blod prov. Känner redan hur magen skriker efter frukost, jag är hungrig, fjärilen är ännu mer hungrig...
Snart ska jag sätta igång en film, tog med mig iPaden:)



Sov så otroligt dåligt i natt, känns som jag varit vaken varannan timme...
Viggo kom in vid 02, han hade haft ännu ett bakslag.. Stackars liten kille, han som var så stolt över sig själv. Nu är det som bort blåst och allt är som vanligt igen. Jag håller på att spricka av frustration, det fick ju så bra första 4 nätterna.
Vad är det som gör att han kunde vakna några nätter men inte nu helt plötsligt??? Blir inte klok på det här.

Nu är det helg igen, känns behövlig. Den här veckan har varit lång, jag har känt mig pigg men ändå så trött.
Hur går det ihop?
Dennis är ledig hela helgen, så nu räknar jag med att äntligen få lite sovmorgon. Det borde vara min tur nu....
Hur ofta får ni sovmorgon, delar ni upp morgnarna eller kommer det automatiskt?

Nu är det bara
1h 20 min kvar....

Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Här kommer inget automatiskt.. Jag har lördagar. Då får jag kicka karln ur sängen efter att jag fått ligga vaken och gosa en halvtimme med lilla räkan. Sen får jag sova vidare en timme typ innan jag blir väckt och det är dags för frukost.

    SvaraRadera