lördag 6 oktober 2012

På utflykt med de bästa

God morgon!
Uppe i ottan, kaffe termos och mackor är med i bilen.
Vi är på väg, vi ska till Ullared Mickis ,Rickard och jag.
De kom ner i går vid lunch, så härligt att de här, det var verkligen så länge sen vi träffades.
Mickis har gjort en jätte shopping lista, önskar att min var lika lång:) Men för min del är bag med som stöd och ska reka inför mammas och min tripp.

Viggos sår verkar läka bra, han har i te klagat en gång, jo i går nämnde han att det gjorde ont att gäspa. I med mer smärtstillande så är det inga problem.
Jag märken i skillnad på hans sömn, jag hör honom inte och han verkar sova fridfullt.
Om kisseriet har förändrats?
Ja vad ska jag svara, vet inte? Men i natt satt han på toa och kissade, i går morse vaknade han av att han var kissenödig och gick på toaletten... Så kanske mina vänner har vi en vändning på gång, kanske har vi snart en hel natts sömn framför oss... Hinner vi det innan lill junior kommer???

Mot GEKÅS!

Bilder kommer under dagen:)

Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar