måndag 1 oktober 2012

I morgon

Jag bävar för morgondagen, tanken på i morgon får mig stressad och iskall i hela kroppen.
Nu är dagen här, Viggo skall opereras. Det innebär sövning, usch fy och blä... Jag kommer inte att vara med vid själva sövningen, det där hans pappa mycket bättre än mig på. Känner mig lite dum som lämnar Dennis ensam med detta men jag kan bara inte vara med. Det är inte bra för verken mig eller Viggo, han skulle bara bli osäker på allting om han såg skräcken i mina ögon.
Nej fy, jag åker och jobbar en stund på fm, sen sticker jag upp när det är dags att vakna.
Som tur är så kommer fin vänner också att var på plats, de ska vara med om samma sak, hemska tanke och hemska känsla i kroppen.
Nu ska jag skäppa det, packa ihop familjen och sticka ner till vallen för match.
J- södra möter ett laddat Halmstad med uppflyttnings vittring... Kärleken får sitta med mig och Viggo på läktaren, foten är inte redo än.

Återkommer i morgon under dagen mina vänner.

Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar