onsdag 17 oktober 2012

Stolt

I dag är man stolt över vad killarna presterade under matchen igår kväll.
Att hämta upp 0-4 är inte lätt, men skam den som ger sig.
Jag är så klart extra stolt över att kunna säga att jag känner Erik idag. Han gjorde vad han skulle, han förändrade match bilden genom några byten. WOW säger jag!!!
Mindre kul var det när kärleken kom hem, han hade fått en sträckning i ryggen!!! Hur är det möjligt undrar ni? Ja det gör jag också.. Hur kan man ha så mycket otur för tillfället?
I går kände jag bara för att checka ut mig själv, jag har ingen ork längre att besegra motgångarna.
Hur ska jag sortera mina tankar, hur ska jag få till allting?? När ska jag sluta stressa upp mig, njuta av min lilla fjäril?
Nej det blir nog inget av det denna gång, det är för mycket annat som tar över.
Men i morgon kommer några som jag kan lasta över lite på under ett par dagar. De vet hur de ska peppa mig, de får mig att må bra och de ger mig så mycket kärlek.

Älskade mamma och pappa, vi längtar efter er.

Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar