torsdag 29 december 2011

YES


Hej!
Nu är jag tillbaka igen, efter att mina inställningar ändrats totalt hoppas jag nu att de är tillbaka för att stanna. 
Eller tycker ni att den borde förändras, förnyas kanske eller är det bra som det är? Jag gillar den, rosa är min färg och bilden på mig och Viggo ligger mig varmt om hjärtat. 

Självklart vill jag önska alla er en God fortsättning på julen, hoppas att den har varit fridfull och fylld med kärlek och massor av klappar till hela familjen. 
Vår jul afton var toppen.
Spänning, lycka, förväntan, kärlek, god mat och god champagne, självklart en massa skratt och fina klappar. Vi hade bestämt att det skulle vara lite "mindre" klappar i år, tror ni att det blev så? 
Nja kan jag säga, självklart fick Viggo en hel del men även vi vuxna fick så det räckte. 
Jag är uppvuxen men mycket klappar, i min familj älskar vi att ge varandra jul klappar. Hoppas det aldrig försvinner, jag kommer aldrig att gå med på att ex ta bort klapparna till vuxna eller bara köpa för en symbolisk summa. Nej då kan det vara, julen är inte bara barnens dag, den är till för alla. 
I alla fall vad jag tycker, jag vet att ni är många som inte håller med mig. Eller ?    
Nu laddar vi om för Nyår. Kalas. Vänner. Mer champagne =)

Till alla er mina kära Sthlm vänner, saknar er galet och önskar er en fin nyårs afton. 

I morgon spännande möte.

Tjing så länge.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar