onsdag 21 december 2011

Feber

Jaha, det slår ju aldrig fel.
Varför varför, nej jag vill inte att Viggo ska bli sjuk nu. Inte nu bara ett par dagar innan jul.
Vi sticket ner till doktorn för säkerhets skull, får han medicin är han ju pigg till jul afton.

Annars står familje mys högt upp på listan i dag.
Att leva med en fotbolls spelare innebär inte bara glamour som tror. Detta grundar jag på spydiga kommentarer hos andra tjejer som jag känner som lever samma liv som mig.
Som fotbolls spelare har man kanske 4 dagars semester på sommaren tillsammans med familjen, sen har man ledigt i december.
Det är inte alltid självklart att övriga familje medlemmar kan vara lediga i december. Under våra år har vi lyckats ganska bra, för två år sedan fick jag 3 dagar i Sälen med Viggo och kärleken då de var uppe själva.
I år är jag ledig, så vi kan verkligen njuta av ledigheten. Det är alltså väldigt lyxigt och glammit i år...;-)

Nu serveras det frukt shots med antioxidanter och c-vitaminer. Allt för att vi ska få vara friska.




Önskar dig en fin dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas Viggo blir kry till jul! Här är det sjukstuga med, blä för det! Stor Kram och god jul!

    SvaraRadera