fredag 30 december 2011

LYCKA ÄR..

Att se sin son, det finaste man har skratta så det bubblar i hela honom.



Det är cirkus på tv och Viggo bara älskar när clownerna busar.
Underbara barn, jag älskar dig så det bubblar i hela mig.

Mötet i dag gick som på räls, blev uppringd bara ett par timmar efter och de ville träffa mig nästa vecka. Yes, hoppas 2012 bli ett kanon år.
Det har varit lite kämpigt känslo mässigt sista tiden. Jag vill inte riktigt dela det här, det är så lätt att det tolkas på fel sätt.
Men nu ni ska ni se att det kommer att bli skit bra det här. Får vi hoppas i alla fall, det är min vision, mitt mål och min förhoppning.

Efter en hel dag på stan med sig Karolina vill jag säga att du är en kär vän som jag är innerligt glad att jag träffat. Utan dig här hade det varit så tufft.
Tack för att du är just den du är.



En stor God fortsättning på det nya året puss till er alla så här näst sista dagen på ett innehållsrikt och utmanande 2011
Kram

1 kommentar:

  1. Åh ja det känns helt galet bra i magen, äntligen kan man liksom tänka på att kanske rota sig lite, jag är glad att vi gör det här där jag har allt mitt. Ja, det är bara södrabänken som saknas, men nu när vi bor här kan det nog bli så att vi går på några matcher ändå :)
    KRAM

    SvaraRadera