måndag 19 november 2012

Vi har en skön kväll!!

Viggo och jag har en härlig kväll hemma ensamma, Dennis är och jobbar.
Det är inte ofta Viggo sitter med datorn, jag får sätta igång honom för att han ska komma på att man kan spel på den. Jag tycker det är toppen, är så glad att han inte vill sitta framför datorn hela kvällarna. Han frågar aldrig, sen spelar han ju desto mer på iPad..

Det är så skönt att bara hänga tillsammans.






Igår hängde jag med den här sköna bönan, vi hade tjej mys hon hennes mamma och jag.
Tog en sväng upp till A6 gör att uträtta lite ärenden.



I morgon efter att jag vilat ska jag baka en saffrans kladd kaka med Viggo, mums!!
Magen växer, fjärilen lever rövare så jag blir helt slut i magen. Tarmarna är ihop tryckta så jag har svårt att äta så mycket. Fogarna luckras upp och ger mig en rejäl jäkla smärta, knappt jag kommer ur sängen om natten. Jag måste ställa mig upp, vänta så är stabilt och på plats för att sedan ta första steget iväg... Man vet inte om det kommer att hålla eller om jag kommer rasa ihop i en hög?
Håll tummarna att min kropp håller ihop mig tills fjärilen behagar komma:)

Som sagt, den växer...



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar