måndag 26 november 2012

Det sticker..

Förra graviditeten led jag har karpal tunnel besvär, då var jag sjuk skriven pga det heltid 1 månad innan beräkna förlossning. För dig som inte vet var det är så betyder det att man domnar bort i fingrarna och tappar kraft i händer. Detta för att man samlar på sig vätska som gör att det blir trångt i handlederna.
Nu känner jag att det börjat sticka i mina fingrar igen, vet inte om det är på G eller om det bara är vanliga gravid stickningar?

Kanske dags att plocka fram mina handleds skydd som jag hade sist...



Jag mår bra av att jobba 50%, i natt låg jag exempelvis i badet kl 0130...
Det är ju inte normalt!
Annars var helgen verkligen lugn, vi packade endel, åkte skridskor och Viggo hade kompisar över.

Nu ska jag snart sticka iväg och hämta mitt hjärta, jag längtar efter honom.



Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar