torsdag 22 november 2012

Mätt på det här nu...

Är så trött på att hela tiden känna mig orörlig, orolig, tjock, full av smärta och trött på att vara gravid.. Får man säga så?
Ja jag tycker att man får det, att vara gravid är faktiskt inte bara underbart och njutning. Nej, fy för att inte kunna sov, röra sig som man vill, eller bara ligga och smeka magen på små rosa moln!!!
För min del är jag mätt på det här nu. Det är just det här som gör att det blir glapp i skrivandet, jag har inte så mycket att skriva om annat än smärta...

Häromdagen bakade vi saffrans kladd kaka, så ljuvligt god:)






Ha en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej hej,
    Jag går ini vecka 37 i dag!!!! Så förhoppningsvis inte så långvtid kvar.. Har du tips på hur man föder tidigt, pallar inte gå över igen..
    Kram

    SvaraRadera