lördag 17 november 2012

Blandad uppdatering

God morgon vän!
Veckorna bara springer förbi, tiden går fort och natten kommer snabbt. Jag tycker inte om nätterna, de ger mig ångest, jag har svårt att sova skönt en hel natt. Kroppen värker, jag är täppt i näsan och jag sover i min 6 åriga sons säng. Ensam.
Självklart är fjärilen med mig, han är ju vaken rätt mycket på kvällen, han håller mig vaken.
Snart så är du hos oss, då kan jag i alla fall ligga och lukta på dig.
I måndags gick jag ner i tid, 50% känns behövligt nu när nötterna är som de är och mina fogar smärtar.
Helgen spenderade vi med kära vänner i Halmstad, jag kommer sakna att ha er nära. Nu blir det så där långt avstånd igen:(









God mat, en sväng på stan och en hel hög med häng stod på schemat.

Äntligen i måndags så kom vår nya soffa, vår gamla var helt omöjlig att ha kvar. Fast familjen älskade den så hade den blivit för nersliten. Vi var lite oroliga att Viggo skulle sparka bak ut, att han skulle få gråt attack.
Inte det inte, han tyckte den var toppen..






I dag ska vi gå på HV71- Frölunda, det ska bli så hink skoj. Vi gillart!

Önskar dig en fin helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar