söndag 30 september 2012

Vilken härlig dag!

Jag känner mig upprymd, vilken underbar söndag vi har haft. Med den skit lördagen vi hade igår så var det härligt att allt blev så bra idag.
Startade med lååång frulle hela familjen( förutom kärleken som rullade ner ett tag efter oss), en skönt stund i sängen innan svamp plockning. 10 min senare hade vi super mycket fina trattisar att ta hand om.
Familje häng och uppladdning inför hockey träning.
Viggo gjorde sig klar 1,5 timma före och var på is 20 minuter innan samling. Killen är fast, han älskar sin "rustning" och kämpar så han blir helt slut. Jag är så stolt över honom som inte ger dig, det här med skridsko åkning är inte så lätt för honom.




Vi träffade på Marcus och Sara med sina små charmtroll, deras son var med i samma lag som Viggo.
Mackan kom till HV i höstas, så kul att träffas igen. Ser fram emot en rolig höst med middagar och hockey häng i hallen.
När jag lämnade ishallen kände jag mig så lycklig, full av energi och värme. Inte trodde jag att vi skulle bli en hockey familj.
I för sig så är jag ju uppvuxen i ishallar runt om i Stockholm så fet är väl inte så främmande...

Nu är det full rulle i magen, verkar som fjärilen är lika upprymd som jag:)

Vi har haft drink tema i helgen, olika alkohol fria alternativ:)
Mumma!






Sov så gott !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar