lördag 29 september 2012

Matkasse eller inte?

Vi har i dag bestämt oss.

Den sista veckan har jag lagt alldeles alldeles för mycket tid, dålig energi och pengar på mat. Jag har varit på Konsum varje dag och inhandlat middag för kvällen, riktigt irriterande.
Viggo är hungrig, jag är trött, inte sugen på någonting och sjukt less på att hitta på nyttig och påhittig mat.

I dag bestämde vi oss, nästa vecka knackar Lina på dörren med MATKASSE !!!!
Det känns så skönt, man måste ju ge det ett försök. Eller?

Nu ska vi ha lördags mys med lasange och massa kärlek.

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Vi kör Linas barnkasse. Mycket mat blir det. De beräknat generöst. Men skönt och väldigt praktiskt. Men det tar ett tag att göra all mat. Inte som makaroner och köttbullar direkt...

    SvaraRadera
  2. Det låter toppen bra tycker jag , allt är bra att pröva när man har kört fast.Lycka till väntar på fortsättningen hur det blev kram kram från mamma.

    SvaraRadera
  3. Matkasse

    Hej,

    http://www.matkasse.com/

    Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.

    //Gunnar

    SvaraRadera