söndag 2 september 2012

Lördag-sol, söndag- regn...

Man blir ju inte klok på det här vädret, ena dagen sommar värme andra dagen kyla. Jag vill ju bara ha höst nu, ge oss kyliga härliga höst dagar med vackra färger.

Tog en sväng till metropolen Habo, dags för kräft- dag. Undrar vad jag förväntade mig av denna " happening", att det skulle myllra av kräftor? Jag skulle säga att det var en riktig FLOPP!!! Kanske ni tycker jag verkar kräsen, men det var verkligen inte mycket att ha. En fika på kondis och sen snabbt därifrån.
Vi fick med oss denna vackra vagn hem i alla fall.
Här kommer den lilla att gosa ner sig, jag ska fylla den med en massa härliga filtar och gossisar.




Dagen var fylld med impulsiva händelser, vi han bl.a. Med en sväng till skogen för att pimpa vår höst middag med lite svamp.






I dag får jag däremot lida för min "aktiva" dag i går..
Min kropp skriker av trötthet, det värker lite överallt.
Har placerat mig med värme kudden i soffan och kollar AIK-HIF, Viggo hängde med pappa på träningen.

Hoppas du har haft en fin helg, jag känner mig mycket bättre i halsen och det ska bli riktigt skoj att åka till jobbet i morgon.

Må bäst!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar