måndag 24 september 2012

The wedding!

Mina vänner, vilket underbart bröllop jag var på i helgen.
Anna och Jens plockade mig på morgonen, jag hade fixt frulle som vi åt påvägen. Vi hade 3 härliga timmar av massa snack framför oss.
Att få så mycket tid med er min älskade vänner betyder så mycket.



Vigseln var så innerlig, vacker, skör och kärleks full. Karin och Alexander strålade av lycka och förväntan av deras bröllops dag.



Det bjöds på strålande tal, god mat, massor av skratt och underbara vänner i mängder. Vi fick så mycket fin tid tillsammans så jag känner mig alldeles upprymd och påfylld med energi.
Tack min fina fina vänner för att ni är just NI!

Nu, bild regn...


















Väl hemma var det dags för Viggos första hockeyskoleträning. Han var så spänd och lycklig att han äntligen skulle få börja på hockey. När han klev ut på isen trodde han nog att han skulle vara lika bra som Per Ledin( en spelare i HV71)...
Han bättrade sig ju längre tiden gick, har nog aldrig sett honom så svettig förut:)






Tjing från mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar