torsdag 16 februari 2012

Tår

Kan ni känna ibland att ni bara är ledsna, att tårarna bara rinner.
Så känner jag i kväll. Så kände jag i går.
Ingen vill väl känna sig så. Men ibland kan det vara bra, för mig är det skönt med en urladdning. Det är liksom lättare att resa sig efteråt.
Faktumet att jag är så långt borta är också ikväll ett faktum. Jag är alldeles för långt borta för en kram.
Önskar jag kunde vara i din famn eller få ha dig i min famn. Skickar mina tankar och styrka.
Ni fattas mig extra mycket just nu.

När jag var på stan igår en sväng fick den är underbara flytta hem.



Ett tips till dig som gillar klockor. På ur & penn hittar du nu alla olika färger, former, storlekar med eller utan bling bling. Jag säger bara REA 70%!!!!




Undrar om den här färgen passar nästa helg?

Sov så gott mina kära.
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag försår precis hut du känner, jag är oxå inne i nån gråt period, idag har jag gråtit för allt här i livet... Att jag är sjuk,att jag blir ensam en vecka, att ja inte kam träna för ja har ont i halsen, att ja inte har min familj nära,
    Känner mig liten häri världen på nåt konstigt sätt... Men då kam jag vara sååå lycklig över att jag har min man, som hjälper mig och tröstar mig så gott han kan :) blir så galet känslig när jag blir sjuk alltså :(
    Saknar dig bästa det ska du veta!!' PUSS

    SvaraRadera
  2. Här kommer VÄRLDENS största kram till dig från mig !!! Du är en grym människa glöm ALDRIG det!!'

    SvaraRadera