fredag 17 februari 2012

Så var det kväll

Då var det fredag kväll, vi har haft en super härlig kväll.
En kväll full med skratta, Viggo har varit på ett strålande bus humör.
Nu sussar han sött i sin säg, undrar vad han kommer drömma om? Själv ska jag drömma mig bort till sommar semestern. Har jag sagt att vi får hela 8 dagar i sommar? Ni som känner oss förstår vilken lycka det är att få fler än 4 dagars gemensam semester. För er som inte vet så är vi vana vi 4 dagars semester på somrarna. Som fotbolls spelare har man semester i december månad, serien är oftast i full gång under industri semestern. Vi har inte boka biljetter ännu men vår plan är att åka till Spanien tillsammans med fina Mia, Martin och deras pojkar.
Återkommer till det när allt är bokat och klart.
Nu till min bekännelse som jag utlovat. Jag kommer inte att avslöja allt, det blev inte riktigt klart i dag men det är på god väg.
En förändring i vår vardag är på ingång, min kille ska börja jobba. Det är alltså slut på "latte" tiden:) Det var i för sig måna år sedan han filakade sig igenom dagarna. När Dennis var i AIK då var de ett gäng kaffe tokiga killar som hängde på Stockholms Kaffe barer. Sista åren har Dennis skött marktjänsten här hemma, så hur kommer det nu bli med tvätt, mat handling, damsugning???

Tyvärr får jag göra er besvikna, ni får vänta ett par dagar till innan ni får höra allt. Sorry!


Nu ska vi pussas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar