fredag 3 februari 2012

Fredag

Känslan i magen är där. Det är fredag, som jag har längtat efter den här dagen. Min första fredag sen jag började på EM, och jag njuter.
Njuter av fredags känslan, att det nu är helg och vi ska få vara tillsammans.
Njuter av gott vin och smaskig mat.



Njuter av tanken på att det i morgon smäller i Tips hallen.
Mina vänner, det är dags för årets första träningsmatch.
J-södra- Husqvarna, vätterderby, det kommer vara mycket folk på plats. Jag är laddad, Dennis är tok sugen och grabbarna känner match puls i kroppen.

I morgon kommer även svärmor på besök, Viggo längtar sååå.
Det ska bli mysigt att ses, snacka lite och äta god mat. Vi kommer att bjuda på min käraste fasters specialité, lax med ljuv citronsås. Mumma, önskar det var Majsan jag fick bjuda.


Njut av fredagen mina vänner!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra helg.Jag skulle oxå vilja gå på lax middag med Majsan, tänker ofta på henne.Älskar dig så sköt nu om varandra o heja på Dennis från S- Mor puss puss till er alla.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får de fantastiskt! Hur gick det på matchen? Puss

    SvaraRadera