söndag 12 februari 2012

Så har drogerna sagt sitt igen...




Just det här året 1988 var du mun stjärna, jag fullkomligt älskade filmen Bodyguard. Minns att jag fick den av mamma och pappa på VHS. Lycka tänkte jag, nu kan jag se den hur ofta jag vill.
Det är sorgligt att så många stora stjärnor ska behöva använda så mycket droger för att orka var stjärnor.
Jag har aldrig varit i närheten av droger, jag har aldrig ens sett skiten. För mig finns det inte att mannan acceptera det, ser ni inte vad det gör med människan?
Jag är ingen stjärna. Jag har kanske inte rätt att döma?
Till er som har det i er närhet, sätt NOLL TOLERANS!!!

Nu har ännu en stark stjärna på himlen slocknat. Hoppas nu att det dröjer länge innan nästa slocknat.

Snart är det dags för slalom skolan för Viggo, det snöar:)

Kram

1 kommentar:

  1. Noll tollerans är bra !! Usch va fruktansvärt hemskt det är :( hon gjorde grym musik det är en sak som är säker!!

    SvaraRadera